fot. Klaudyna Schubert

Arcadia

Reżyseria: Jerzy Zoń, choreografia: Eryk Makohon

Chór Sierot

Chór sierot

Reżyseria: Jerzy Zoń

fot. Robert Siwek

Byłam żoną Boba Marleya

Monodram: Małgorzata Jantos
Reżyseria i dramaturgia: Paweł Szumiec

Na brązowym tle dwóch aktorów. Mężczyzna po lewej siedzi w fotelu. Wiek ok. 80 lat, krótkie siwe włosy, gęste brwi, przymknięte usta. Nostalgiczny wyraz twarzy. Ręce oparte na poręczach fotela. Ubrany jest w białą koszulę w niebieskie prążki, przykryty pomarańczowym pledem. Wygląda, jakby kogoś słuchał. Z prawej strony przy fotelu siedzi mężczyzna w ciemnej marynarce z czerwoną wypustką i w żółtej koszuli. Ma ok 80 lat, włosy szpakowate z tyłu głowy, z przodu głowy łysina. Ręce splecione na piersiach, palce lewej ręki uniesione. Twarz zwrócona w stronę aktora siedzącego w fotelu. Najwyraźniej coś do niego mówi.

Słoneczni chłopcy

Reżyseria: Paweł Szumiec

Stroiciel Grzebieni

Stroiciel Grzebieni

Reżyseria: Krzysztof Niedźwiedzki

fot. Norbert Burkowski

Stroiciel grzebieni. Akt 2

Reżyseria: Krzysztof Niedźwiedzki

Atrament dla leworęcznych

Atrament dla leworęcznych. Komedia absurdalna

Reżyseria: Krzysztof Niedźwiedzki

Święci tego tygodnia

Święci tego tygodnia. Komedia obyczajowa

Reżyseria: Krzysztof Niedźwiedzki

Zdjęcie zrobione pochyło, sceneria jakby osuwała się na prawą stronę fotografii. Na podłodze leży na plecach mężczyzna ubrany w niebieskie dżinsy, koszulę w kratkę i ciemną bluzę. Ręce ma założone pod głową, wzrok skierowany w górę. Za nim dwa drewniane krzesła. Na lewym z nich, obróconym tyłem, siedzi okrakiem drugi mężczyzna. Ubrany w zielone spodnie, czerwony podkoszulek i ciemną koszulę. Plecy ma zgarbione, klatkę piersiową mocno wbitą w oparcie siedzenia. Ręce oparte o uda, dłonie splecione palcami. Jego głowa mocno przechylona do przodu, wzrok skierowany w postać leżącą na podłodze. W tle wieszak z szarym płaszczek i kawałek drewnianego blatu a na ziemi pełno okruchów chleba.

Teatr Telewizji. Komedia sensacyjna

Reżyseria: Krzysztof Niedźwiedzki

Raport Panika, reż. Arti Grabowski

Raport Panika / Arti Grabowski

Reżyseria: Marek Kościółek

Początek końca, reż. Aneta Wróbel

Początek końca / Iza Kała

Reżyseria: Aneta Wróbel

Kredyt zaufania

Kredyt zaufania / Iza Kała

Reżyseria: Aneta Wróbel

fot. W. Szmuc

Serena - traktat o samogłoskach

Koncepcja: Joanna Braun, reżyseria: Katarzyna Anna Małachowska

fot. Robert Siwek

Żywoty świętych osiedlowych. Dzielnica XIII

Reżyseria i adaptacja tekstu: Karina Grabowska-Fiałek

fot. Monika_Skibińska

aKTOmaR

Pracownia Sztuki Performance Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu i ASP w Krakowie

fot. Daniel Frymark/ www.testigo.pl

Sticky Fingers Club

Daniela Komędera-Miśkiewicz, Dominika Wiak, Dominik Więcek, Monika Witkowska

fot. Poza Okiem

Kamica 79

Marta Grygier, Arti Grabowski

BlackSatori // Alek janicki

Black Satori

Aleksander Janicki

fot. HaWa

Bezimienny/Nieznany

Fundacja Gra/nice

fot.M.Zakrzewski

Nie mów nikomu

Adam Ziajski

TransfigurationCAR_0831@DidierCaluccio_Easy-Resize.com

TRANSFIGURATION, HYBRIDATION

Olivier de Sagazan

margules2._Easy-Resize.com

MARGULES. NIEOBECNOŚĆ

Scena InVitro w Lublinie

fot. Anna Zglenicka

UNBODY

Hertz Haus

Przedstawienie plenerowe, scena zbiorowa. Czarne tło rozświetla reflektor, umieszczony z tyłu po prawej stronie. Centralne miejsce zdjęcia zajmuje podest utworzony z metalowych łóżek na kółkach, przylegających dłuższym bokiem do siebie. Na tym pomoście ustawionym pod skosem do obiektywu, znajduje się kilka kobiet, ubranych w białe halki i szare, rozpięte płaszcze. Aktorka najbliżej widza klęczy, a jej twarz wykrzywiona przez krzyk, wyraża skrajną agresję. Po lewej, za łóżkami trzej mężczyźni. Wszystkie postaci w dynamicznych, ekspresyjnych pozach, oświetlone są czerwonym światłem.

Ślepcy

Reżyseria: Jerzy Zoń

Peregrinus, reż. Jerzy Zoń

Peregrinus

Reżyseria: Jerzy Zoń

Kilka sylwetek kobiet stojących w dwóch rzędach tyłem do obiektywu. Prawe ręce uniesione w górę w geście pożegnania, w lewych trzymają tobołek zarzucony na plecy. W tle unoszący się dym i bardzo słabe światło. Scena mroczna i smutna.

Zapach czasu

Reżyseria: Jerzy Zoń

ARCADIA

Reżyseria: Jerzy Zoń, choreografia: Eryk Makohon

Zapisz się do newslettera Teatru

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Teatru KTO drogą elektroniczną, na wskazany przeze mnie adres e-mail, informacji marketingowych w formie NEWSLETTER, przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących, zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
Tym samym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w ww. celu. Przyjmuję do wiadomości, iż zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, a szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityka prywatności.

Skip to content