Trzy osoby na scenie: kobieta w różowej bluzce stoi z głową odchyloną do tyłu, podczas gdy dwóch mężczyzn stoi blisko siebie, jeden delikatnie trzyma głowę drugiego, dzieląc intymną chwilę. Dramatyczne oświetlenie podkreśla scenę.

Ball

Direction: Jerzy Zoń

Czarno-białe zdjęcie pięciu muzyków występujących na scenie. Trzech śpiewaków stoi z przodu z mikrofonami, podczas gdy dwóch muzyków gra na instrumentach w tle, przywołując ponadczasowy dramat sonety szekspira wśród świateł i wirującego dymu.

Shakespeare's Sonnets​

Director: Małgorzata Warsicka, Music: Karol Nepelski

Święci tego tygodnia

This Week’s Saints. A Comedy of Manners

Direction: Krzysztof Niedźwiedzki

fot. Przemysław Jendroska

Arcadia

Direction: Jerzy Zoń
Choreography: Eryk Makohon

Uśmiechnięta kobieta z długimi rudymi włosami i białą koszulą unosi ręce, stojąc przed mężczyzną z siwymi włosami pod kolorowymi lampkami i świątecznymi chorągiewkami w ciemnym otoczeniu.

How we f*ucked it all up

Direction: Paweł Szumiec

Dwie osoby w futurystycznych, półprzezroczystych ubraniach stoją obok siebie z poziomo uniesionymi ramionami. Na tle ciemnej cyfrowej siatki ich odblaskowe okulary przywołują klimat science-fiction, niczym performerzy w spektaklu inspirowanym Teorią Zmęczenia.

Theory of Human Fatigue

Direction: Bartłomiej Juszczak

Atrament dla leworęcznych

Ink for the Left-handed. A comedy of the Absurd

Direction: Krzysztof Niedźwiedzki

Trzy osoby w ciemnych ubraniach stoją boso na betonowej powierzchni wśród mgły; jedna z nich jest zwrócona do przodu, druga odwrócona plecami, a trzecia patrzy w bok z przechyloną głową. Nastrojowa atmosfera przywołuje na myśl kontemplacyjny styl Teatru KTO.

Salon Bizarre

Direction: Jakub Mędrzycki, Ilona Gumowska

I was Bob Marley's wife

Script: Małgorzata Jantos
Direction: Paweł Szumiec

You teach us how to lift the dresses

Direction: Józef Opalski

fot. Robert Siwek

The Tuner of Combs

Direction: Krzysztof Niedźwiedzki

Przedstawienie plenerowe, scena zbiorowa. Czarne tło rozświetla reflektor, umieszczony z tyłu po prawej stronie. Centralne miejsce zdjęcia zajmuje podest utworzony z metalowych łóżek na kółkach, przylegających dłuższym bokiem do siebie. Na tym pomoście ustawionym pod skosem do obiektywu, znajduje się kilka kobiet, ubranych w białe halki i szare, rozpięte płaszcze. Aktorka najbliżej widza klęczy, a jej twarz wykrzywiona przez krzyk, wyraża skrajną agresję. Po lewej, za łóżkami trzej mężczyźni. Wszystkie postaci w dynamicznych, ekspresyjnych pozach, oświetlone są czerwonym światłem.

The Blind

Direction: Jerzy Zoń

Peregrinus, reż. Jerzy Zoń

Peregrinus

Direction: Jerzy Zoń

Kilka sylwetek kobiet stojących w dwóch rzędach tyłem do obiektywu. Prawe ręce uniesione w górę w geście pożegnania, w lewych trzymają tobołek zarzucony na plecy. W tle unoszący się dym i bardzo słabe światło. Scena mroczna i smutna.

The Fragrance of Time

Direction: Jerzy Zoń

fot. Robert Siwek

Arcadia

Direction: Jerzy Zoń, Choreography: Eryk Makohon

[FM_form id="1"]