Open call dla animatorów kultury, aktorów, twórców, pedagogów

Udostępnij:
seminarium New School w Teatrze KTO

Zapraszamy do udziału w trzecim seminarium Newschool, organizowanym w ramach projektu ”Cztery odcienie teatru”, który jest realizowany przy wsparciu finansowym Programu Kultura z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (MF EOG) 2014-2021

Program:

  1. Zrozumienie zasad projektowania doświadczeń edukacyjnych.
  2. Refleksja nad narzędziami będacymi w dyspozycji facylitatorów.
  3. Wymiana praktycznych doświadczeń.
  4. Projektowanie doświadczeń dla siebie nawzajem.
  5. Tworzenie warunków do zaufania, budowania relacji, kreatywności, wyjścia ze strefy komfortu itp.
  6. Czerpanie korzyści z uczenia się od siebie nawzajem (już na wstepie w grupie istnieją duże kompetencje).
  7. Uzyskiwanie informacji zwrotnej.
  8. Tolerowanie niepewności i radzenie sobie z nią w sytuacji warsztatowej.

 

Termin seminarium:

12.05.2022 godz. 10-18 (z przerwą na lunch)

13.05.2022 godz. 10-18 (z przerwą na lunch)

14.05.2022 godz. 10-14

 

Termin przesłania zgłoszeń: 12 maja 2022 r.

Warsztaty odbędą się w Krakowie w Teatrze KTO, udział jest bezpłatny.

 

Dla kogo?

Do udziału w seminarium zapraszamy animatorów/animatorki kultury, aktorów/aktorki, twórców/twórczynie, instruktorów/instruktorki oraz wszystkie osoby zainteresowane pogłębieniem swojej wiedzy i doświadczenia w obszarze edukacji nieformalnej i edutaiment.

 

Nabór:

Osoby zainteresowane wzięciem udziału w seminarium proszone są wysłanie zgłoszenia na adres mailowy: rezerwacja@teatrkto.pl do dnia 4 maja

 

Ogólne cele wszystkich seminariów Newschool obejmują:

  • Ćwiczenie umiejętności związanych z empatią, budowaniem relacji i zarządzaniem grupą.
  • Ćwiczenie umiejętności związanych z komunikacją i prowadzeniem warsztatów.
  • Poznawanie umiejętności i technik związanych z planowaniem i przygotowywaniem warsztatów zarówno indywidualnie, jak i zespołowo.
  • Rozwijanie podejścia do refleksji i informacji zwrotnej.

 

Teoretyczne podstawy naszych działań:

■ Cykl Kolba – Doświadczenie – Refleksja – Uogólnienie (Teoria) – Praktyka ■ Modelowanie doświadczenia ■ Problemy z edukacją: (KP) – brak autonomii – bierne uczenie się – brak miejsca na porażkę ● Jak się uczymy: znaczenie relacji nauczyciel/uczeń – równi sobie, ● Znaczące doświadczenie (Neils Floor): – osobiste (charakterystyczne cechy, pragnienia i potrzeby uczniów) – głębokie (znaczące, stanowiące wyzwania) – pozytywne (atrakcyjne, dające przyjemność, pozwalające czerpać korzyści z wysiłku) ■ dodanie refleksji z pierwszego kursu.

 

[FM_form id="1"]
Skip to content