Zdjęcie portretowe, czarno-białe. Ujęcie od klatki piersiowej w górę. Mężczyzna w średnim wieku. Twarz kwadratowa, włosy bardzo ciemne, krótkie, wypomadowane, gładko zaczesane do tyłu. Czoło odsłonięte, brwi czarne, gęste. Oczy ciemne, duże, okrągłe, bardzo szeroko otwarte. Spojrzenie demoniczno-hipnotyzujące. Nos prosty, usta zamknięte, nieco schowane pod sporym, czarnym wąsem. Na szyi czarna muszka w małe, białe kropki. Ubrany w koszulkę bez rękawów, ramiona i dekolt odkryte. Prawą dłoń ma podniesioną na wysokość twarzy, mały palec odchylony, pozostałe zgięte. Wygląda jak cyrkowiec.

Arti Grabowski

Absolwent Wydziału Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych im. J. Matejki w Krakowie.

Artysta interdyscyplinarny – malarz, rzeźbiarz, aktor, performer, reżyser teatralny.

Na uczelni macierzystej prowadzi Pracownię Sztuki Performance (Wydział Intermediów). Jest autorem performance’ów i spektakli teatralnych.

Współpracował z poznańskim Teatrem Porywacze Ciał, z którym zrealizował pięć spektakli, a także z Teatrem Brama oraz Stowarzyszeniem Fort Sztuki. Wspólnie ze Zbigniewem Szumskim zrealizował projekt Warunki zabudowy z pogranicza teatru plastycznego i performansu. Wyreżyserował monodramy: Kamica 79 i W zawieszeniu. Działa jako kurator i współorganizator festiwali sztuki performance w Polsce, m.in. Dwubiegunowych Międzynarodowych Spotkań Performerów w Sopocie. Zajmuje się również sztuką wideo oraz ‘instalakcją’.

Od 2018 roku w Teatrze KTO prezentuje spektakl Raport panika (reż. Marek Kościółek)

[FM_form id="1"]
Skip to content